mandag 4. januar 2016

Garnbutikken i Moss.

I dag starter eventyret på ordentlig!
Jeg går og gru- gleder meg noe veldig..Eventyr kan fort bli til mareritt..Men jeg håper at jeg har tatt riktig steg til rett tid.
Det føles i alle fall veldig godt og riktig akkurat nå. Jeg skal virkelig leve av og med det jeg virkelig ønsker å drive med! Garnbutikk på heltid! Er det mulig!?! JAAAA!
Veien har vært laaaang...veldig laaaaaang, men prosessen har tatt tid. Nå gjenstår bare fortsettelsen!!
Butikken åpner hver dag kl. 10..enkelt og greit..men stenger til litt forskjellige tider...
man, ons og fre stenger jeg kl. 16.
Tirs og tors er butikken åpen til kl. 20. ( jeg tar en pause mellom kl. 15og 17)
Lør kan du handle til kl. 14..

Dette er tider jeg prøver meg litt frem med..endringer kan komme, før eller siden.                             Følg med på Joruns garn på Facebook,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar