torsdag 3. november 2016

Garnforhandler.

Litt ekstra glad i dag! Jeg elsker garn! Og fant for mange, mange år siden ut at Drops hadde et konsept med gratis oppskrifter og godt garn til fornuftige priser! DET bestemte jeg meg for at jeg en eller annen gang skulle bli forhandler for!!                                                                                                        Jeg har strikket mye med forskjellige typer garn fra Drops opp igjennom årene og har stort sett hvert veldig fornøyd!
Ekstra morsomt å se forbrukerinspektørene i går, som testet forskjellen på dyrt og billig garn...og se at Drops kun skiller seg ut i forhold til pris! Dette var ingen nyhet for meg 😀 Og heller ikke for mine kunder!
Derfor den litt ekstra happy- følelsen i dag... Garnet jeg selger, er av god kvalitet!
Så da fortsetter jeg, da! Med å selge godt garn til en grei pris! Til enda flere fornøyde garnkunder 💕
Og minner samtidig om at det attpå til er 25% rabatt på mange av sortene i butikken, akkurat nå 💕💕💕
Butikken er åpen fra 15-20 torsdager... og 10-14 på lørdager. Man, tirs, ons, fre 10-17!



1 kommentar:

  1. Så dette på TV jeg også. Lykke til videre!

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett