onsdag 22. juni 2016

Gratulerer Vibbedille.

Leser du bloggen  Tante er fortsatt gal.?                                                                              Det er det i alle fall mer enn 3000000  (3 millioner) som har gjort til nå!! Og det feires selvsagt med stoooor Give away! Innlegget finner du HER, om du vil delta.
Riktig mange har ønsket å sponse Vibbedille, og gavene/ premiene er mange og flotte..
Joruns garn er også med og sponser! Jeg har lest bloggen til Vibbedille i mange år! Og jeg har kost meg med hverdagshistorier og funnet utrolig mange oppskrifter. For bloggen er stappfull med inspirasjon og linker til mange fine oppskrifter.
Her kan du fort snuble over en ny favorittdesigner eller to!
GRATULERER VIBBEDILLE!

 

1 kommentar:

  1. ja riktig... jeg vil gå til Vibbedille, men først jeg leser her :-)))
    Sommerklem fra Viola

    SvarSlett