lørdag 5. mars 2016

Strikkekinofestival i Fredrikstad..

Strikkekino er gøy! Uttrykksikonet smile Sitter i sofaen med beina godt opp i sofaen og slapper av etter en lang dag!   Var oppe før fuglene i og la i vei til Fredrikstad og strikkekinofestivalen..I år hadde jeg med søsteren min, som hjalp til med både rigging, salg og pakking.
Uttrykksikonet heart 
Salget har vært meget bra! Har snakket med mange hyggelige strikkeglade damer i alle aldre. Uttrykksikonet smile   Traff igjen kunder fra forrige festival og mange kjente fra Moss og omegn hadde tatt turen til festivalen i år også..Uttrykksikonet smile
Mandag sender jeg bestilling til Drops for nå trenger jeg i alle fall påfyll i Air- hylla! Og mange bestilte garn som dessverre ikke var med på festivalen, eller rett og slett ble utsolgt!
Tusen takk til Kristin og alle dere andre som står på og arrangerer festivalen! Tusen takk til alle hyggelige kunder! Tusen takk til Trine for fantastisk hjelp! Håper virkelig det blir flere trikkekinofestivaler.



1 kommentar:

  1. Så hyggelig! Følger med på salget ditt og gleder meg med deg! Har aldri vært på strikke-kino, men har lest om det i avisa fra Kongsberg.

    Jeg har pakka en liten sekk med kaffe og godsaker og er straks klar for en liten skitur i snøværet.

    God søndag fra Ingunn

    SvarSlett