tirsdag 29. mars 2016

Jakke på gang.

Ojojoj! Påsken gikk så alt for fort!
Været har ikke vært det aller beste, så alle turene langs stranda ble det slett ikke noe av. 
Men jeg har besøkt gode venner, fått besøk av barn, svigerbarn og barnebarn. Fått tid til å strikke litt.
Sett noen filmer på TV og slappet riktig godt av.

Nå i påsken har jeg strikket på denne jakken!

Jeg strikker den i jeansblå alpakka og gleder meg til den blir ferdig! For denne kommer jeg til å bruke mye! Både fasongen og fargen er fin! 

Om du har lyst til å strikke denne kortermede jakken, finner du oppskriften Her, på nettsidene til DROPS.
Garn kan du handle hos Joruns garn i Hananveien 93 i Moss, eller bestille via jorunholmen@gmail.com 

Fast frakt kr. 60,-


Og nå er jeg klar for en ny, kort uke i garnbutikken. 
Det er veldig rart og ikke ha vært der på en uke..Og jeg gleder meg til å ta fatt på nok en måned.
For rett som det er skifter mars og vi er inne i april!
For hver måned som går, er jeg like spent på om butikken skal få like mange (eller helst flere) besøk enn forrige måned..
Nye planer, nye varer, mye innsats og arbeid. Jeg er klar!
Butikken er åpen  fra 10-17 tirsdag, ons og fredag. Fra 15-20 på torsdag og 10-14 på lørdag.
Ha en fin dag!  


1 kommentar:

  1. Ja, påska har rast avsted! Så fin jakke, den er kjempe anvendelig:) Flott farge :) Ha ei super uke :)

    SvarSlett