lørdag 16. januar 2016

Joruns garn..

For en fantastisk hyggelig uke dette har vært!! Uttrykksikonet                  Uttrykksikonet heart Inn i butikken kommer stadig flere kunder. Både nye og gamle kunder..Kjente og ukjente.. Mange har funnet Joruns garn på nettet, andre har blitt tipset gjennom venner.. Jeg er litt på etterskudd med varepåfyll. Varene jeg ventet inn denne uka, kommer først på mandag! Og enda en ny bestilling er på vei! Men hittil har stort sett alle kunder gått ut av butikken med garn, strikkpinner eller oppskrifter de ønsket å handle.. Strikkekafeen på torsdag hadde hittil størst deltagelse..(blir vi flere trenger jeg ekstra stoler)!! Uttrykksikonet smile
Fredag hadde jeg i tillegg til kunder besøk av to strikkevenninner som tok seg tid til å sitte ned!
Og i dag har det vært utrolig mange innom..til og med verdens hyggeligste tidligere kolleger fra Vestby hadde tatt turen til Moss, med smultringer og tid til en kopp kaffe Uttrykksikonet smile
Takk til dere alle sammen! Jeg er like glad for hver eneste en som titter innom, som deler innlegg fra facebook- siden, som liker..Og ikke minst TAKK til dere som sender bilder av det dere har strikket! Veldig morsomt å følge med på hva garnet blir til!!

Facebooksiden finner du her! Følg den for å se priser, nyheter og andre oppdateringer..

HA EN FORTSATT GOD HELG!! 

Uttrykksikonet heart Uttrykksikonet heart Uttrykksikonet heart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar