tirsdag 15. desember 2015

Plan B (som egentlig var plan A), settes ut i livet.

Nå gleder jeg meg veldig til å ta fatt på det jeg virkelig ønsker å drive med! Nettbutikken er nedlagt og snart blir min heldags jobb i garnbutikken i alle fall inntil videre..Jeg har gått mange runder med meg selv, før jeg våget å si i barnehagen at jeg måtte prøve å legge mer av tiden min i garn, annonsering, strikking, designs og ikke minst!!!..... service og kundebehandling! Ingen fast lønn!!!!???   På en annen side...vikariater er ikke stabile, så man lever med litt høye skuldre uansett...
Det har vært så skummelt!! Men nå som avgjørelsen er tatt GLEDER JEG MEG!!!

Regner med at jeg i løpet av januar er i gang for fullt- og det gleder jeg meg  vanvittig til!
Jeg kjører forbi butikken min hver eneste dag på vei til en annen jobb, og jeg har mange ganger ønsket at jeg bare kunne svinge oppom og åpne dørene og håpe at kundene strømmet til...
Nå har jeg hatt garnutsalget siden mai, med kveldsåpent flere ganger pr. uke og opplever at det stadig kommer nye kunder innom, samtidig som flere og flere kommer tilbake flere ganger..
Garnlageret er ikke så stort som jeg ønsker, men det vokser litt hver eneste måned..og er det Dropsgarn jeg ikke har inne, bestiller jeg gjerne inn..
Så nå satser jeg på å lage distriktets hyggeligste lille garnbutikk ...
Og det var faktisk det jeg drømte om i mange, mange år..


1 kommentar:

  1. Veldig spennende i 2016 for deg. Ønsker deg masse lykke til.

    SvarSlett