søndag 27. desember 2015

Min søndag og planer for mandag....


Juleferien går mot slutten..Og nå sitter jeg og gleder meg til å gå på jobb i morgen.
Vet det er litt garn som skal ryddes på plass..Og listene til vare-tellingen må gjøres ferdig..
Bestilling til Drops skal også gjøres ferdig, selv om de ikke sender ut garn igjen før 4. januar..
Gru- gleder meg vel egentlig litt..for nå skal jeg være "bare " i butikken. 
Jeg kommer til å prøve meg frem litt med åpningstider, men disse romjulsdagene er butikken åpen fra 10-16.
Det er ikke klokkeslett jeg vanligvis hår åpent, så det blir spennende å se om det kommer kunder!!


Må få vise frem lua også! Strikket i Sterk fra Du Store Alpakka

Morsomt å lage dusker med pompom- makers!

Håper på masse besøk i garnbutikken i morgen!
Joruns garn i Hananveien 93, 1529 Moss.




2 kommentarer:

  1. Jeg dukker opp en liten tur ��

    SvarSlett
  2. Fin lue du har strikka!
    Lykke til med nye åpningstider!

    Fortsatt god romjul fra Ingunn

    SvarSlett