tirsdag 22. juli 2014

Ferie 2014.

19. juli startet dagen dramatisk!!:-) Etter en rusletur i Nidarosdomen måtte vi selvsagt opp i tårnet!! Og et øyeblikk i trappen som bestod av 172 trinn og snodde seg 40 meter opp i et veldig trangt trappetårn, halsende etter en guide med kondis som en maratonløper, fikk jeg smake min egen dårlige kondis og kjenne på et lite snev av klaustrofobi!! Fant en liten avsats i mørket der jeg stoppet for å puste og pese.. Men jeg tok meg opp de siste trinnene og fikk se byen i strålende sommersol! Joda, det var en flott opplevelse også..
Skal hjem å trene litt...

1 kommentar:

  1. Nochmals DANKE ( tak - ist das richtig so ?) für die herrlichen Bilder von Trondheim ! Auf dem 1. Foto vom Dom von Trondheim ist vor dem Portal eine Stele zu sehen mit einer keltischen (?) Rune eingehauen in den Stein. Ich glaube, dieses Motiv lässt sich gut stricken. Als Intarsienstrickerei in einer Farbe oder auch mehrfarbig wie Norwegermuster. Irgendwann, wenn ich Zeit habe, werde ich es probieren. Was sagst du dazu? Liebe Grüße Renate

    SvarSlett