fredag 23. mai 2014

Dagen i dag, eller uka som var....

Da ble det helg! 
En arbeidsuke sammen med 1, 2 og 3-åringer byr på utfordringer av mange slag  Men mest av alt er det proppende fullt av klemmer, trøst, lese for, se på biller og marihøner, skifte bleier og spise mat! Lære å sitte fint ved bordet, respektere hverandre, ikke slå, ikke løpe inne, klarer du å ta på skoene selv? Vente på tur osv osv.Denne uka har vi hatt sommervær og nesten bare vært ute! Deilig for både store og små.
Den stakkars garnbutikken min kommer litt i bakleksa når dagene er fulle av andre ting, men jeg pakker og sender garn både før og etter jobb! Og selvsagt sender jeg garn til deg også- det er bare å ta turen innom www.jorunsgarn.no eller sende meg en melding her på siden! Jeg fikser, vet du!
GOOOOOOOOD HELG 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar