mandag 24. februar 2014

Dagen i dag.

Etter en litt dårlig start på dagen, kjenner jeg at jeg nå er meg selv igjen! Det var godt..
Det lover aldri godt når dagen starter med et bankende hode, skuldre heist opp til ørene og en nakke som ikke kan beveges. Men nå føles heldigvis alt så meget bedre. 
Jeg har pakket helgens bestillinger, så nå er garn på vei til Hommersåk, Vallset, Søgne, Lillesand og Horten!

Ikke glem at det er rabatt på Fabel i hele februar! Altså enda noen dager! :-)
Fabel finner du i mange fine farger HER.
For andre garnsorter fra Drops og Du Store Alpakka, se HER.
Hos www.jorunsgarn.no er det alltid ca 10- 30 % rabatt på alt garn!


Siden det er mandag er det mandagsklubb, Gleder meg!
Alltid hyggelig å treffes, selv om vi treffes både støtt og stadig!
Resten av uka er ganske så tettpakket med aktiviteter knyttet til garn og husflid!
Tror det blir en fin uke, jeg!
Og det håper jeg det blir for alle dere der ute også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar