tirsdag 14. januar 2014

En tirsdag i januar.

I dag har jeg vært på sykehus. En merkelig dag.
Innkalt for informasjon med beskjed om at hele dagen skulle benyttes. Vel og bra. Jeg tok med strikketøy og kjøpte meg et ukeblad. 
Hvorfor det ble så merkelig? Jo, det var altså 3 personer jeg skulle innom i løpet av dagen. Tre personer som spurte om nesten akkurat det sammen. Litt informasjon fikk jeg, skulle bare mangle, men ikke så mye mer enn jeg allerede hadde fått tidligere.
Heldigvis traff jeg kjente og ble kjent med et par andre i samme ærend og vi satt vel igjen med samme følelse..hva i alle dager skulle dette være godt for? Og ikke minst, er det rart det er lange ventelister på norske sykehus..??
Jaja, mulig  at dette hadde noe for seg, men ja jeg synes som sagt det var en merkelig dag.

Litt håpløst ble det jo med strikketøyet også, skulle begynne med uglemønster på en barnelue, men ekstra pinne hadde jeg ikke tatt med. Prøvde meg frem med en heklekrok, men den var så tykk at det ikke ble noe greie på!


Men nå er den mer eller mindre ferdig! Jeg strikker lua i Baby Merino. Et garn jeg dessverre ikke har så veldig mye igjen av på lager, men så er det ikke mye garn som går med til en lue heller da...
Og mye annet garn finner du om du besøker www.jorunsgarn.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar