lørdag 18. januar 2014

Dagen i dag. 18.jan 2014

Er litt treig i dag.
Er nettopp ferdig med frokost. Sitter med tekoppen og pc og titter på blogger, facebook- sider, oppskrifter og ideer.
Skal se om jeg snart klarer å komme meg ut av joggebuksa (som aldri er blitt jogget i  
I dag skal jeg hjem og plukke garn til Anne- Lene, Grethe, Marita og Gitte!
OG så får jeg besøk!:-) Det blir hyggelig!!
Og er du i traktene er det bare å ta seg en tur.(Regner med at jeg er sammen med garnet mitt fra ca 11 og noen timer utover dagen! Har masse garn på lager, som venter på å bli gensere, sokker, tepper, vesker, tøfler eller hva som helst!!
Ha en fortreffelig lørdag!


www.jorunsgarn.no





Tror jammen jeg vil gi bort oppskriftshefter i dag også.Så langt lageret rekker...



1 kommentar:

  1. Ha en fin lørdag Jorunn..blant hyggelig besøk og garn!
    Her strikkes det også...pulsvarmere,sokker,hals...gøy med strikkepinner:))

    SvarSlett