tirsdag 17. desember 2013

Dagen i dag.

 
I dag ble jeg ferdig med julegaveinnkjøpene... (tror jeg) (( antakelig er det noen småting jeg har glemt..))) Men stort sett er jeg i mål.
Planen var egentlig å ta en skikkelig innspurt i morgen, da har jeg tidlig- vakt og er ferdig på jobb ganske tidlig på dagen.
Men så er det en del som har fått omgangssyke på jobben og jeg tok ikke sjansen på å bli liggende syk og IKKE bli ferdig i tide!
Skulle jeg holde meg frisk og rask- noe jeg selvsagt håper, er jeg ferdig en dag tidligere enn planlagt!! Og det er jo ingen ulempe.
 
Håper dere kommer dere gjennom førjulstiden uten alt for mye kjas og mas!
 
Nå skal jeg tenne noen lys. Pakke et par pakker med garn. Noen har lagt inn bestillinger hos www.jorunsgarn.no midt i julestria! Det blir jeg veldig glad for!Jiipppiiiii !!!!     
 
                                                                                                                                               Så skal jeg lage noe å spise. Sette på tv ( og la den dure i vei som selskap) Finne frem strikketøyet og minst en kopp te, legge bena opp i sofaen og ta resten av kvelden med ro!
 
HA EN FIN TIRSDAGSKVELD! :-)
 
 
 

1 kommentar:

  1. Greit å være ferdig med gavene, men det pleier å dukke opp noe i siste liten ingensteds fra. Her lukter det grønnsåpe, og det begynner å ligne jul i stue og kjøkken. Men nå er det en enkel bunding og håndball på TV.

    God juleinnspurt!

    Klem

    SvarSlett