mandag 4. november 2013

Dagen i dag.

Våknet før klokken ringte i dag. Det er nesten det beste som fins! Jeg liker IKKE å bli vekket av vekkerklokke (eller alarm på telefonen). Så i dag startet min dag kl. 06.25 i stede for 07.00.
Frokost er inntatt og matpakka er ferdig. Nå er det på tide å få unna noen gjøremål som står på listen med ting som skal være ferdig før jeg drar på jobb. 
To pakker med garn fra www.jorunsgarn.no skal pakkes og sendes.


En oppskrift som endelig er dukket opp skal leveres hos en venninne på vei til jobb. Det aller siste på den siste Marius- armen skal strikkes ferdig.  Den får nok være med på jobb i dag, så strikker jeg litt i pausen også!


Mønsterlink (helst mer enn en) skal lages på http://365sakerdukansticka.blogspot.no/ (Det burde jeg gjort i går)
Og sist men ikke minst skulle jeg lage et blogginnlegg om dagen i dag. Og det er jeg altså i ferd med å gjøre.

Jobber fra 09.00- 16.30 i dag. Været er grått og jeg våknet til lyden av kraftig regnvær. Håper at det letter litt utover dagen.
Mer strikking blir det nok utover kvelden når mandagsklubben samles. Godt med mandag. Ny uke. November. Planlegge for advent. Planlegge for jul. Men mest av alt nyte dagene litt til tross for at de er korte.

Ha en super mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar