torsdag 17. oktober 2013

Garnhandledag.





 

 

I dag er det torsdag og da er det åpen dag, eller skal vi heller si åpen kveld her på garnlageret i Hananveien 158 i Moss/Rygge!!! Dørene er åpne fra kl 18.00- 21.00.


Det er litt opp og ned med tilstrømningen på kveldene, men stort sett kommer det flere handlende innom. Og til og fra har noen med seg et strikketøy eller annet håndarbeid og sitter ned og tar en tekopp og prater litt!! Det syns jeg er veldig koselig! :-)Da løser vi alle verdens problemer og får som regel trimmet lattermusklene litt også!


 
Jeg tenker at noen kanskje syns det er litt "påtrengende" å komme hjem til noen for å handle garn. Men jeg blir jo bare så hoppende glad for hvert eneste menneske som titter innom!! Jeg vil jo gjerne ha kunder og blir så fornøyd om flere sprer info om at jeg er her jeg er! :-)

Jeg kan ikke skryte av at jeg har alle typer og alle farger, men lageret er etter hvert blitt ganske stort. Og er det noe jeg ikke har, kan jeg kanskje ta det inn...

Plassen er ikke den største, men der det er hjerterom  er det husrom. Så velkommen skal du være!

Og for dere som bor for langt unna- besøk www.jorunsgarn.no

  HA EN KNALLFIN DAGSÅ LENGE!!

1 kommentar:

  1. Hei kjære. skulle gjerne ha vært innom en tur, men venter til jeg er ferdig med bihulebetennelse-behandlingen min. Grusom nesespray som må tas hver kveld i 10 dager, brenner i nesa og snørret renner. Og så er vel forkjølelsen ferdig også, håper jeg. I mellomtiden koser jeg meg med det garnet jeg har til rådighet, for som de fleste garn-elskende damer, så har man jo noe på lur :D Sjåas, vennen. hilsen Grethe

    SvarSlett