onsdag 30. oktober 2013

Dagen i dag.

I dag er det strålende vakkert ute.
Sola skinner, det er plussgrader ute. De bladene som ennå henger på trær og busker har utrolig flotte farger.
Morgenen i dag har vært lang og stille. Sjekket både blogg og facebook side.

Bilde: Dørkrans <3

Synes denne var kjempesøt, dette må være en god ide for strikkeglade damer :)Fikk dere med dere denne? De som var inne på facebook- siden i går har nok sett den, men jeg deler den her også!
Syns den var så morsom. Det er facebooksiden; pynt til fest som har lagt den ut.
Jeg tror jeg må lage en sånn og henge på døra! :-)

Morsomt å se at innleggene på blogg og facebook blir sett av flere og flere. Etter at jeg begynte å linke oppskrifter for http://365sakerdukansticka.blogspot.no/ har sidevisninger økt kraftig! Jeg deler nemlig alle linker jeg finner på min egen side også! Det er det mange som har fått med seg! Noen av de svenske og engelske som Kicki finner, deler jeg også!
Det har etter hvert blitt mange linker og flotte oppskrifter.

Det er plass til flere! Har du noe du har laget oppskrift på, må du gjerne sende meg en melding eller en link.

Nok om det!
I dag skal jeg igjen være halv dag i barnehagen. Godt å se småtassene igjen. De er noen herlige unger. Masse sjarm og personligheter på alle sammen.


HA EN FORTREFFELIG DAG! Og du, om du ikke har strikketøyet klart fordi du mangler garn? Ta en titt innom www.jorunsgarn.no.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar