tirsdag 11. juni 2013

Ukens nyhetsbrev.

Nyhetsbrev

JORUNS GARN OG HOBBY JORUN ELISABETH ULMI HOLMEN

Bomull og sommer.

Dato: 2013-06-11
http://jorunsgarn.no.24nb2.srv.ip.no/
Jeg nyter lange lyse dager med sommervarme og ikke minst lettere klær.
Det fins vel nesten ikke noe bedre enn å bare kunne dra på shorts, en lett sommertopp og sandaler og bare komme seg ut!
Og jeg merker at flere har sommervarme og sommerprosjekter i tankene når de bestiller garn.
For det går i bomull om dagen!!
Selv om Babymerino fremdeles er det garnet som selger aller best hos meg, er det altså bomull som begynner å ta over.
Og denne toppen, som jeg heklet for en tid tilbake er det mange som har kjøpt garn til.
Ikke så rart..den er veldig enkel og rask å hekle..
Oppskriften er egentlig beregnet på Cotton Light, men det går minst like bra med Safran.
Og har du ikke lyst på en sommertopp, er bomullsgarn supert til kluter og hekle eller strikketepper..
For vi fortsetter med tilbud på bomullsgarnet også denne uka!
Safran kun kr. 21,-
Bomullin kun kr. 23,-
Muskat kun kr. 21,- og Paris kun kr. 16,-
Se flere gode tilbud på www.jorunsgarn.no
Ha en kreativ uke..
Følg meg gjerne på både facebook og blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar