onsdag 15. mai 2013

Ny genser. Nyhetsbrev og GOD 17. mai.

Nyhetsbrev

JORUNS GARN OG HOBBY JORUN ELISABETH ULMI HOLMEN

 

17.mai!

Dato: 2013-05-15
 http://jorunsgarn.no.24nb2.srv.ip.no/
 
Nå tenker jeg det er travel planlegging i mange norske hjem. Med 17. mai feiring om få dager, for ikke å si timer er det mye som skal være på plass.
Bunader, skjorter, sølv, handling, baking osv, osv.
 
Selv har jeg ikke bunad, så jeg må bare sørge for at jeg har en passende kjole. Barna er store og har oversikt over eget klesvalg for dagen.
Litt mat og en kake skal jeg lage til den store dagen, men eller er jeg avslappet og rolig.
 
---0-0---
 
Her strikkes det stort sett noen masker hver dag. Og på bildet ser du genseren jeg straks er ferdig med.
Strikket i nydelig blanding Soul- farge 205 og Air- farge 105 fra Du Store Alpakka.. Genseren er strikket etter skappel-prinsippet med tykke pinner.
Men jeg har valgt å lage den mindre og med jevn lengde nederst.
 
Genseren min er en størrelse s og jeg har brukt 75g Air og 100g Soul på pinner nr. 7.
 
Oppskrift/ beskrivelse legges ut i nettbutikken www.jorunsgarn.no i løpet av veldig kort tid! Følg med! 
Her finner du selvsagt enda mer spennende garn og jeg prøver å holde farger og varelager oppdatert så godt jeg kan. Mange kunder har sørget for at det er bevegelse i varelageret og det hender jeg går tom for enkelte farger, men som sagt, her bestilles det opp hele tiden.
Om du har ønske om farger eller et ønsker et annet garnmerke, gi beskjed så ser jeg hva jeg kan få til!
Fremdeles 35 % rabatt på mange av garnsortene fra Drops og kun kr. 40,- i frakt!!
 
 
 
Passer på å ønske alle sammen en riktig fin 17. mai og en knallfin pinsehelg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar