lørdag 9. februar 2013

Høne og hane.

 
Disse to landet i postkassa mi. De hadde fløyet helt fra Danmark og hjem til meg!
Grunnen til at de gjorde det var at jeg inne på Sybodillens blogg og tittet litt på alt det fine hun lager!
Og høner og haner hadde hun sydd flere av..i tillegg til alt det andre hun lager.
Mest misunnelig er jeg nok på alt det fine hun syr, jeg er jo ingen stor kløpper på symaskinen selv....
Men altså, jeg falt for disse høne- hane parene og Bodil sendte dem avgårde, helt hit til meg.
Egentlig har de plass i vinduskarmen, men med vinterlys og dårlig kamera er det ikke mulig å få tatt et bra nok bilde av dem der.
 
 
Ha en fin lørdag.
Takk for mange hyggelige besøk og kommentarer.
 

1 kommentar:

  1. Hej.
    Tusind tak for de pæne ord, og hyggeligt at se at se, at høne og hane har klaret flyveturen uden brukne fjer!
    Din pude er nydlig, og den har givet mig ideen til at sy puder af to gensere, som egentlig var havnet i sækken til genbrug. Årsag: De er blevet betænkelig små efter denne jule-og nytårstid. Vi har sikkert haft besøg af de her små nisser, der syr folks tøj ind medens de sover!?
    Ha` en rigtig god veekend.

    SvarSlett