mandag 21. januar 2013

Pulsvarmere.



Nå har jeg ikke strikket noenting med tynne pinner på lenge.
Det kjente jeg at jeg fikk lyst til.

Fant frem noen rester Arwetta og pinner nr. 2,5.
Mønsteret er skrevet ned og kommer i bloggen så snart jeg har skjekket for feil.

Kanskje allerede i morgen?

Pulsvarmerne er lagt til i utfordringsbloggen Pinnekroken.
Utfordringen for januar er prosjekter av restegarn!



Takk til alle som har vært innom å lagt igjen en hilsen!
Og takk til 365 saker du kan sticka. som enda en gang har linket til en av mine oppskrifter.

Til dere som henter en oppskrift på min blogg- det er veldig hyggelig med en link og kanskje en hilsen?

Ha en fin mandag!

Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Dei ser både gode og varme ut :)

    SvarSlett
  2. De så veldig deilige ut! Og velkommen innom Pinnekroken!

    Kan du linke til Pinnekrokens utfordring i blogginnlegget? (et lite "krav" vi har for å kunne delta i utfordringene våre ;) ).

    http://pinnekroken.blogspot.no/2013/01/januar-og-restegarn.html

    Vennlig hilsen Eirin
    - Pinnekroken -

    SvarSlett