onsdag 16. januar 2013

Marius sokker igjen.



Enda et par marius-sokker og de siste på en stund, håper jeg!
Nå er det så mye annet som står i kø og bare venter på å bli påbegynt!
Det klør i fingrene og ideene er mange.
Pinterest er et av stedene som gir meg massevis av inspirasjon og kreativitet om dagen.
Meldte meg på et par alonger på Hobbyboden også. Lenge side jeg har vært aktiv inne på forumet, men mange kreative og hyggelige hobbyglade deler ideer og det er trivelig å titte innom med jevne mellomrom!

Ønsker alle som titter innom bloggen min, EN RIKTIG GOD DAG!
Og takk for kommentarer, jeg er ikke alltid så flink til å kommentere igjen, men jeg går alltid på bloggbesøk til de som kommenterer i min blogg..
Så gjenstår det bare å få tid til alt.


Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar