onsdag 10. oktober 2012

Vinneren er.........



I dag er det akkurat 5 år siden bloggen min fikk første innlegg.
Etter å ha lest blogger i lang tid, våget jeg endelig å ta det første skrittet ut i den store, ukjente og litt skumle bloggverden!
Og ikke en eneste gang har jeg angret på det!
-
Riktig mange ville være med å feire.                                                                                                     Og jeg er helt overveldet over alle som har sendt meldinger, linket og ikke minst lagt seg til som følgere av bloggen!
Og det er faktisk en helt ny følger som trakk vinnerloddet,
-
-
-
-
nemlig
-
-
-

Gratulerer så mye!

Og igjen tusen takk til alle som har deltatt.
Dette kommer jeg garantert til å gjøre igjen.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hej Jorun
    jeg siger mange tak for at det blev mig som vandt
    Hilsen Birgith

    SvarSlett