tirsdag 9. oktober 2012

Eplekake.


Det er ikke alltid jeg baker!
Men i går var det mandagsklubb og hobbytreff for glade jenter!
Og vi skulle samles hos meg..
Hadde noen dager tidligere funnet denne oppskriften på denne bloggen!

Og kaken falt i smak!
Kvelden var som vanlig veldig hyggelig..
Vi var 6 jenter som strikket, skravlet og startet uka på en fin måte.
 I dag er det vevedag på Torderød igjen!
Og det gleder jeg meg veldig til!


Ønsker nye følgere hjertelig velkommen!

Og minner om at det fremdeles er mulig å delta i give away'en!
I morgen trekkes vinneren!

Ha en fin tirsdag.


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Den eplekaka ser bare sååå god ut, og regner med at den gikk unna :)
    Jeg har lagt meg til som følger hos deg, og prøver ut den oppskrifta på uglevottene - TAKK for at du har skrevet ned den!! Hvilket garn anbefaler du? Kanskje stod det noe om det? Dro ivei med noe "pure merino" jeg hadde på lageret, men skulle ha vært litt tykkere garn...
    Har noen "anmerkinger/rettelse" til oppskriften, så jeg kan sende deg de, tror jeg husker at det stod noe om det? :)Ha en fin tirsagskveld!
    Hørs :)

    SvarSlett
  2. Uhm, kagen ser lækker ud. Manden min har netop hentet de sidste æbler fra haven, så i morgen skal der bages æblekage til sypigerne (og mine mænd).
    Må lige kikke på opskriften...
    God aften.

    SvarSlett