onsdag 12. september 2012

Pølsergryte med paprika.



Det er ikke ofte jeg tipser om mat og oppskrifter på middag, men i dag deler jeg min pølse og paprikagryte med deg.
Til oss to her hjemme bruker jeg 1 løk
6 mellomstore poteter
1 liten rød paprika
1 liten grønn paprika
3 stk røkte pølser.

Løken hakkes og freses myk med smør. Del poteter, pølser og paprika i terninger/ biter og ha alt over i gryta .
Hell over litt buljong eller bare vann, ca 2 dl.La alt sammen koke til potetene er møre..
Krydre med salt, pepper og paprikapulver.

Smaker veldig godt!

3 kommentarer:

  1. Ser godt ut!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg!
    Ha fine dager!

    SvarSlett
  2. Dette så og hørtes nydelig ut. Spørs om jeg ikke må prøve denne en dag :)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Denne så enkel å god ut, må prøves i morgen :-)

    SvarSlett