søndag 15. april 2012

Lapper.























I dag har jeg ryddet litt og da dukker det opp mye rart....Blant annet denne duken, eller hva det nå var jeg hadde tenkt å lage..
Mange små sekskanter sydd sammen for hånd. Så ble jeg nok lei og liggende ble hele greia. men om jeg monterer noen få sekskanter til og lager et bakstykke så har jeg jammen en fin sommerduk til utebordet på verandaen. Ja, det tror jeg jammen jeg skal gjøre.
Legger den lett tilgjengelig og ser om jeg ikke kaster meg over arbeidet med glød og iver....

3 kommentarer:

  1. Den der har du jammen brukt tid på en gang :)
    Husker jeg lagde en liten pute av sånne på ungdomskolen. Selvfølgelig sydde vi med hand :)
    Kjekt du likte å få awarden. Du gjør noe med det når du får tid eller har lyst :)
    Kjekt at du er innom meg også, det setter jeg stor pris på, blir rett og slett kjempeglad.
    Ha en fin kveld og en super uke.
    PS. håper du stortrives i ny jobb.
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Denne kommer til å bli en flott sommerduk. Og alt det arbeidet du har lagt ned i den fortjener å komme til sin rett og ikke bare ligge bort gjemt.

    Ha en flott helg. :o)

    SvarSlett
  3. Det vil blive en fimn sommerdug. Jeg er sikker på, du vil glæde dig over den, når du ser den ligger på bordet.
    Glæder mig til at se dugen :-).
    Knus

    SvarSlett