lørdag 21. januar 2012

Wordfeud.


Ojda!
Å laste opp Wordfeud var kanskje ikke det lureste?
Her blir man lett hektet.
Skal bare spille noen runder til og vips, så har hele kvelden gått.
Kan selvsagt strikke litt mens man venter på at motstanderen skal utføre sitt neste trekk. Men jeg er litt utålmodig og klarer ikke alltid å vente..... Derfor laster jeg opp en motspiller til og en til og en til og......og da er det plutselig mange brett og tenke på!!

Men nå er det helg.
Litt spill blir det nok. Men planen for denne helgen er å få ryddet og vasket litt i huset.
Får besøk av sønn og svigerdatter i kveld, gleder meg!

Litt håndarbeid og noen lange turer med Lina, håper jeg også det blir tid til.
Snøen laver ned utenfor og det er lyst og trivelig. 

Skal kose meg masse! Det håper jeg du også gjør!!

GOD HELG!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar