torsdag 12. januar 2012

Pulsvarmere.


Pulsvarmerne er ferdige!
Pyntet med knapper.
Oppskrift kommer for dem som har lyst til å hekle selv!
(Må bare skrive den ned først)

Ha en fin torsdag!

Og lykke til med morgendagen!
Det er nemlig fredag 13!

Om jeg er overtroisk?
Litt, kanskje?
Jeg dekker aldri til 13 personer rundt et bord.
Bryr meg ikke om en svart katt krysser min vei.
Og jeg kan gå under en stige, men det gjør jeg mest på trass!!
I morgen er jeg nok litt ekstra forsiktig i trafikken.
 Er du overtroisk?



1 kommentar:

  1. Nydelige pulsvarmere! Så flott at du vil legge ut oppskrift♥ Og nei... jeg er nok ikke særlig overtroisk av meg.... fredag den 13. har ofte vært min lykkedag♥ Det var f.eks den dagen jeg for første gang møtte min sønn i Sør-Korea....
    klem fra Sissel

    SvarSlett