søndag 12. juni 2011

Genser, snart....


Formen er litt bedre i dag. Hoster og er tett i nesa, men feberen er på retur!
Strikkepinnene har kommet frem for fullt i dag.
Selve bolen og en arm er ferdig....
Strikker med Kid-silk fra Drops med pinner nr. 7.
Fargen er utrolig lekker og jeg tror den passer til solbrun hud....Gleder meg til den blir ferdig!!

Ser at noen allerede har meldt seg på for å arve boka!
Kjempehyggelig...!!!
Jeg trekker ut en vinner på onsdag! Så det er fremdeles mulighet for å bli med!!
                                                                                      
                                                                                                            Jeg kommer til å dele ut flere bøker. Så her er det bare for alle lesehester og bokormer og følge med!!!
Takk for hyggelige kommentarer!

Ha en fortsatt fin dag.........



3 kommentarer:

  1. Den genseren så deiig ut og florlett ut! Tror jeg må legge igjen en kommentar i forrige innlegg også, ser jeg.

    SvarSlett
  2. Nydelig genser... ser så deilig ut !
    Ha en forsatt god bedring, klem.

    SvarSlett
  3. Genseren ser kjempe flott ut! Gleder meg til å se den ferdig!

    SvarSlett