onsdag 13. april 2011

Tilbake igjen.


 Ja, da er jeg i gang igjen, men bare såvidt kjenner jeg.

Turen til tannlegen er unnagjort. I butikken har jeg vært. Og en rydderunde i stua er unna inkludert vinusvask og støvsuging av resten av huset.
To maskiner med klær er på plass i skapene og maskin nr. 3 surrer og går akkurat nå.
Er veldig fornøyd med innsatsen så langt. Har fått gjort utrolig mye på fridagen min av både husarbeid og hobby!
Rart at 30 min ved hobbybordet går mye fortere enn de 30 min med husarbeid.
Neste gang skal jeg forlenge den ene økta i forhold til den andre, tror jeg. Men nå er det leeeenge til jeg har en fridag midt i uka igjen, så det blir en stund til jeg får prøvd den metoden.



Tok et bilde av isen som ennå ligger på vannet i bukta. I dag skriver vi 13 april og om noen få dager er alt forsvunnet.
Like rart hvert år dette at isen slipper taket til samme tid hvert eneste år, samme hvor kald eller mild vinteren har vært. Midt i april forsvinner den bestandig!
Om kort tid vil båtene igjen være på tur i Vannsjø og ungene bader fra brygga såsnart isen er borte!
En helt herlig tid i vente!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar