onsdag 13. april 2011

Et sted må det være rot.


Pause nr.3!
For de som ikke har fulgt meg siden pause nr.1!
I dag rydder og vasker jeg i 30 min og lager litt kort i 30 min.
Bruker timeren på mobilen.
Og jeg har jammen fått unna mye!
Siste arbeidsøkt; Vinuer på soverommet ble pusset, sengetøyet luftet og senga redd opp. Tørket støv og støvsugd soverom og badet.
Hele tiden drar jeg med meg en stor søppelsekk. Utrolig hvor mye rot og skrot som samler seg overalt. Tom embalsje, gamle blader, en sokk med hull osv.
Fikk til og med begynt på stua. Ikke så mye rot der i dag, så det var fort gjort.
Får se om jeg tar vinduene der i dag også.
Nå er det på tide å reise til tannlegen med datteren og handle litt på vei hjem.
Så får vi bare se om jeg klarer å komme i gang her hjemme etterpå!
På bildet vises min ikke helt ryddige og oversiktige hobbyplass for dagen. Men noen steder må det bare være litt rot!
Vi ses!

1 kommentar:

  1. Skal holde kaffen klar :)
    Skal si den var effektiv den måten din å gjøre ting på!
    Ha en forsatt fin dag, klem.

    SvarSlett