søndag 24. oktober 2010

Kort, kort og kort.....

Dette kortet fikk veldig feil farge. Blomsten har egentlig en nydelig lilla farge.
Oppskriften på denne og brettekortene nedenfor fant jeg på denne flotte bloggen !
Kommer helt sikkert til å lage flere, de kan brukes til så mye!

Flere englekort...... Synes motivene er så flotte og de passer så godt til kartongen jeg har liggende.

Et brettekort til. Svart julekort igjen, hm. Får planlegge litt. Ikke sikkert alle synes svart er fargen på julekort.......


Bortsett fra noen omganger på sokkene, noen sting på juleduken, en tur med Maja, middag, frokost (ikke i den rekkefølgen, nødvendigvis), en liten kollisjon med en lyktestolpe, ja så har jeg sittet her med papir og lim.
Bortsett fra det med bilen, hvor teit går det ann å bli?--kjøre på en lyktestolpe!! Men altså, bortsett fra det så har det vært en fin dag.
Ønsker alle en riktig fin uke!



4 kommentarer:

  1. Så fina julkort du gjort.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  2. Flotte kort du har laget! Likte veldig godt det svarte brettekortet- sånne har jeg ikke sett før! Tusen takk for oppmuntrende kommentar på julemesseinnlegget mitt♥
    klem

    SvarSlett
  3. Heisann Jorun;o)
    Jeg er sykemeldt, har vært hjemme et par uker nå, og blir hjemme ut denne uken, så får vi se om jeg er tilbake igjen til mandag (regner med det). Vi stenger ikke nei, har masse tilbud etter prisfest dagene, selger ut mya av varene som var etter butikken på stovner bla, og da kan vi kjøre en hyggelig pris på de, er ikke det fint;o)
    Håper du fant noen fine ark, bestillte noen fine juleark rett før jeg ble borte, håper alle har kommet....
    Du må bare sende meg en meld når du har planer om å ta deg en tur, for da kan jeg si om jeg er der eller ikke;o)
    Jo, de høye strømpene du rtrikker er utrolig fine, sånne vil jeg også ha!!!! Hvor mye skal du ha for å strikke et par sånne til meg (etter som jeg forstod var de litt kompliserte å strikke og tok lang tid, men du kan strikke noen helt enkle til meg...)

    Hilsen fra
    Kathrine

    SvarSlett
  4. Hei.Kjempe nydelige kort.Nydelige motiver.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett