søndag 22. august 2010

Sokker.

Strikker sokker. Ikke så spennende, men høst og vinter nærmer seg og sokker er alltid kjekt å ha.
Har ikke valgt noe inviklet mønster denne gang. Strikker med Fabel på pinner nr. 2,5.

Har hatt en lang uke med kvelds og lørdagsjobbing. Så i dag skal dagen bare nytes. Skal rydde og vaske litt, men mesteparten av dagen skal brukes til hobby. Kanskje blir sokk nummer to ferdig? Et par kort har jeg også lyst til å lage.... Får se hva dagen bringer.

Av alle ting våknet jeg klokken 06 i dag! På en fridag!!! Så jeg har allerede sittet med strikkepinnene en stund mens jeg venter på at jeg skal få selskap av resten av familien, som fremdeles ligger og snorker.


Ønsker deg som er innom en god søndag.

1 kommentar:

  1. håper du har nytt dagen. det har jeg i allefall. nydelig farge på sokker og delig med slike ullsokker som er strikket på pinne 2,5...

    SvarSlett