søndag 29. august 2010

Helgekos.

Har hatt en flott helg. (Til tross for været!)

Fredag fikk jeg ryddet og vasket litt.
Lørdag besøkte jeg og Rannveig messa på Torderød. Der kjøpte jeg med meg noen "gerilja- broderier". Traff kjentfolk og så masse fint håndarbeid.

Søndag la jeg på plass noen flere stener på gårdsplassen. (Den begynner å bli så fin!) Bilder lenger ned på siden, for den som vil titte.

Og nesten best av alt. Enda en visning av gamlehuset vårt. Og denne gang kom det mye folk. Flere ga utrykk for interesse! Så jeg krysser fingrene for at det forhåpentlig kommer inn et bud til uka! Det er da lov å håpe!??

Har vært en fin helg! Kost meg masse! Slappet av og nydt livet.

Ha en fin uke!!

6 kommentarer:

  1. Artig broderi!
    Lykke til med hussalg!
    Ha ei super uke!
    Klem : )

    SvarSlett
  2. så flott det var mange på visning. det gjør det ekstra spennende.. Håper du snart for solgt.. lykke til med stein leggingen videre...

    SvarSlett
  3. Så morsomt broderi! Var innom husfliden (butikken)tidligere på sommeren når de hadde presentasjon av geriljabroderi, så skikkelig gøy ut.
    Får håpe det ordner seg med hussalget,
    Ønsker deg en fin uke, klem T

    SvarSlett
  4. Så artig broderi!! Lykke til med hussalget!! Ha e flott uke videre!

    SvarSlett
  5. Tack för titten hos mig! Så mycket vackra handarbeten du gör!
    Ha en bra dag!

    SvarSlett