fredag 7. mai 2010

Litt om mine dager.....

Denne må dere bare se! Tror denne karen har sett mer enn en musikkvideo!!!!


Det skjer ikke så alt for mye på strikkefronten om dagen.
Jobber dagtid denne uken og har stort sett slappet av om kveldene.

Tunikaen har vokst ørlite grann og jeg har et par kort jeg må lage i løpet av kvelden, så kanskje det kommer en liten oppdatering til.

Er også glad for at jeg kan si jeg stortrives i min mye jobb. Lærer mye nytt hver eneste dag. Kollegaene er kjempehyggelige og kundene enda triveligere. Butikken er ny og helt fantastisk flott.
Var veldig usikker på hvordan det ville bli å skifte jobb fordi, jeg trivdes så godt i jobben jeg hadde i hobbybutikken. Men nå er jeg altså godt i gang i Bauhaus i Vestby og har det helt fortreffelig!
Og en deltidsstilling er nå 100%. Litt uvant for en dame som er vant til å pusle rundt i eget tempo, men altså helt greit!
For de som ikke vet hva Bauhaus er, så er det et byggevarehus. Og butikken i Vestby er Skandinavias største. Jeg kapper tepper, blander maling, hjelper til med tapeter og alt annet innen oppussing. Helt herlig! Har masse å lære og jeg gleder meg til jeg kan enda mer om fargevalg, grunninger, beis, terasserens og alt mulig annet!

Men jeg savner jo jentene i hobbybutikken også! Stor klem til dere, om dere er innom. Kommer snart på besøk igjen!!!

3 kommentarer:

  1. Så klart jeg er innom;o)!!!!
    Vi savner deg fryktelig Jorun!!!! Var innom Bauhaus i går kveld, men da var jo ikke du der...da jeg kom inn ble jeg vel bare stående og måpe, "hvor skal jeg gå" tenkte jeg...men vi tok reol for reol og kom oss igjennom i løpet av kvelden, og fangsten ble høytrykkspyler, fuge rens og flis overflatebehandling, blomster jord (skal sette poteter;o) ), blomst!!!! da ble jeg glad;o)....og litt ugress middel, er møkka lei brennesla nå!!!! Tror vi har funnet "drømme" flisa til peismuren der også, stable skifer el granitt, tror det kan bli sprekt;o)

    Snakkes snart igjen, og neste gang skal jeg undersøke på forrhånd om du er på jobb når jeg har tenkt til å ta turen til vestby;o)

    Ha en super trivelig helg!!!!!

    Kreativ hilsen fra
    Kathrine

    SvarSlett
  2. Så klart att det är stor omställning att byta jobb från hobbybutik till bygghandel, men det märks säkert i lönebeskedet också.
    Önskar dej en skön helg.
    Kramen Birgitta

    SvarSlett
  3. Ja du må komme på besøk snart Jorun !! =D Ba kjæresten til sønnen din om å si til deg at du måtte komme på besøk snart, men vet ikke helt om jeg stoler på Madelaine! :p

    Savner deg masse her i butikken!
    Mai hilsen fra Bettina :)

    SvarSlett