søndag 21. mars 2010

Dørpynt.

Hei!
Nå er det lenge siden jeg blogget sist!
Ny jobb med mye reisetid og liten lyst og tid til hobby har gjort at bloggen har vært forsømt en stund.
Fritiden har stort sett bestått av noen timer med en god bok. Har på kort tid lest meg gjennom Varsleren, Panserhjerte, et par fryktelig kjedelige kjærlighetsromaner og et par jeg i farten ikke husker navnet på!!
Både varsleren og Panserhjerte var uhyggelig bra. Særlig Var Jo Nesbøs siste bok en av de bedre jeg har lest på laaaang tid. Grotesk og ubarmhjertig, men drivende full av action. Nesten helt umulig å legge fra seg!

Nå skal jeg imidlertid jobbe bare dagtid noen uker og den lange reisen til og fra jobb er redustert fra 3 til ca 1 time. Så da blir det kanskje litt mer tid til å pusle med garn, stoffer og alt annet igjen!!!
Har såvidt begynt litt denne helgen. Kransen på døra har hengt ganske så naken siden jul. Nå har den fått et par sydde hjerter. Og et stort hjerte med broderier er snart ferdig....

Ønsker alle en riktig fin søndagskveld.

1 kommentar:

  1. Så koselig med et livstegn fra deg :). Nydelig krans med de hjertene! Jeg begynner å ha et ganske stort hjertelager nå så dette var en god ide-
    hilsen Sissel

    SvarSlett