onsdag 17. februar 2010

Strikkemaskin.

For en tid tilbake fikk jeg kjøpt en brukt strikkemaskin. Jeg var så hoppende glad og spent på hva jeg skulle få til med den.
Men så ble den satt bort bak soveromsdøra og ble en del av alle de tingene jeg skulle gjøre en annen dag. Og dagene gikk. Ingenting ble strikket på maskinen.....
Men nå er den satt opp på kjøkkenbordet og der skal den få stå en stund.
Har strikket noen nøster for å bli kjent med nåler og opplegg og alt annet som hører med. Et par nåler var skjeve og hentet ikke opp garnet, men de er rettet på og et lite skjerf er strikket.
Nå hekler jeg en pyntekant rundt og gleder meg til å lage enda flere ting på min strikkemaskin.
Har mye å lære om bruken, men jeg får ta en skritt av gangen og prøve meg frem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar