onsdag 3. februar 2010

Det skjer litt!

Kjolen jeg strikker på er ennå ikke helt ferdig, men den nærmer seg!
Men noe holder jeg da på med. Dette kakestykket er en liten gaveeske brettet av papir og pyntet med blonder. Et kakestykke selv en slanker kan unne seg!

Jeg har travle dager, så det blir litt lite tid til blogging og annet håndarbeid. Løper mellom flere jobber og er ganske sliten når uka er over. Men det er forbigående.
Regner med at det blir bedre når jeg bare har en arbeidsplass å forholde meg til.

Ønsker de som måtte titte innom bloggen min en RIKTIG FIN DAG!

4 kommentarer:

  1. Jeg ønsker deg et roligere liv, Jorun, så du får tid til å bruke din kreativitet mere!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Så arti det kakestykket var! Flink du- ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Du er jaggu kreativ Jorun!! Her har det vært litt stopp hittil denne uka! Men det er ikke lett innimellom alt. Håper virkelig neste helgen din blir så mye roligere!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hej! Inte lätt att ha flera olika jobb. Men det kommer säkert att bli bättre snart för dej.
    Du har så mycket idéer och det är roligt att få se dem.
    Ha det gott.
    Kramis Birgitta

    SvarSlett