lørdag 26. desember 2009

Julegaver!

Har fått masse fint til jul! Og jeg må vise frem noe av det!!
Nydelige lysestaker på sølvfat!

Supersøte englelys! Jeg er veldig glad i engler. så det passet bra! Kommer jo aldri til å tenne dem!! De er alt for nydelige til å bare forsvinne.
Bøker ønsker jeg meg alltid og jeg fikk en denne julen også. Det passet fint for nå hadde jeg bare noen sider igjen i den boka jeg leste før jul!
Denne ligger allerede på nattbordet, de første sidene er lest og det lover godt!
Spennende! Liker Anne Holt og har vel lest alt hun tidligere har gitt ut!


Ønsket meg en tekanne også. Syns denne var så fin og te i løs vekt er blitt en favoritt!
Kunne ikke passet bedre!
Og enda var det flere gaver, reisepenger til jeg skal til Madrid, smykke, lysestaker, klær, videofilm og kopp. Tror jeg har husket det meste....
Snille barn og snill familie, det har jeg!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar