onsdag 18. november 2009

Klut


Deilig med oppvaskkluter som lyser litt opp.
Den er lagt ut på kamelias. Så kanskje lyser den opp på en annens kjøkken om litt?
Deilige å bruke er de også!
Til dere som stusser over at jeg igjen er på jakt etter jobb- JO!! Jeg stortrives i jobben i hobbybutikken.
Problemet er at jeg bare har en 55% stilling. Det blir litt lite å leve med nå som jeg er blitt singel!
Drømmejobben må derfor byttes med en annen. Og selv om jeg ikke skal jobbe med hobby akkurat nå, kan jeg jo fremdeles pusle med pinner, garn og papir på fritiden.
Og hvem vet hva fremtiden bringer?!! Kanskje dukker det opp en mulighet senere.
Nå skal jeg først og fremst finne meg en 100 % stilling og nye kollegaer.
Kryss fingre for at det dukker opp noe som passer for meg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar