lørdag 14. november 2009

Kaos i hverdagen.


Har strikket leggvarmere til datteren min.
Blir litt ujevnt med oppdateringer om dagen. Datamaskinen har sluttet og virke, og den gamle bærbare må overta jobben. Den mangler noen taster og har strømkapasitet som er til å gråte av.
Mannen min og jeg har også etter 15 år funnet ut at vi ikke lenger skal ha samme tak over hodet.
Hverdagslivet er derfor blitt en smule kaotisk.
Jeg tar en dag av gangen og vet at livet helt sikkert har positive ting og tilby meg etter hvert, bare ikke akkurat nå, kanskje?!
Derfor blir det kanskje litt så som så med oppdateringer av bloggen. Men jeg strikker og holder på med andre hobbyer fremdeles og koser meg med det.
Ønsker dere alle en riktig god helg!

3 kommentarer:

  1. Hej! Förstår att du har fullt upp omkring dej nu och låt det ta den tid som behövs. Ser att du skaffat stickmaskin också. Det verkar intressant.
    Önskar dej en mysig lördagskväll och en skön söndag.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  2. Hei.Føler med deg.Regner med att det er en lang proses dere må igjenom.Prøv å kose deg med håndarbeid å få tankene bort på noe annet.Det blir sikkert lyse dager efter enn stund.Stå på.Masse klemmer fra Bodil...Håper att det blir data på deg igjen som du får til å virke bra..

    SvarSlett
  3. Hei ,hei! Flotte leggvarmere du har strikka! Håper det går fint med deg, samlivsbrudd er kjempetøft. Ta godt vare på deg sjølv, livet vert lysare men det kan ta tid. Ønsker deg ein god søndag:))

    SvarSlett