torsdag 22. oktober 2009

Hobbykunst.

Har tatt noen nye bilder fra butikken.
Dette søte hjerte er en liten favoritt. Selve hjertet er harplast og kan deles i to.
Glansbildet er festet inne i hjertet med decopagelim, litt glitter er "malt" på og til sist har alt sammen fått et strøk hvit malig.
Fint til pynt på juletreet eller bare som pynt i vinduet.
Hjertet fins i flere forskjellige størrelser.

Stempler!


Nye juleting kommer hver uke!
Stemplene kan brukes til julekort eller dekor på gaveesker, osv.

Perler i massevis.
Smykker er det mange som lager! denne helgen selges masse perler til en rimelig pris!
Tror nok jeg skal sikre meg noen og lage noen julegaver!



Noen av alle båndene vi har.
Her skulle det være mulig å finne noe til å pynte både kort og mange andre ting!
Ikke rart jeg gleder meg til å gå på jobb? Mange flotte vare og ikke minst mange hyggelige kunder, gjør at det er spennende og morsomt å åpne døra til butikken.
Jeg syns også at jeg viste litt om ganske mange forskjellige hobbyer, men det dukker nesten daglig opp kunder som kommer med nye ideer.
Her er det masse å lære!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar