fredag 16. oktober 2009

Hobbykunst.

I dag tok jeg ganske mange bilder i butikken, men jeg hadde bare med mobilen og flere av bildene ble desverre alt for dårlige til at de kan vises.
Jeg laget noen enkle brosjer av en treknapp og litt maling. Den ene er dekorert med glansbilde engel i decopage- teknikk og den andre har fått et mønster med hjelp av gull papir og lim.
Ellers har vi stort sett ryddet på plass noen flere juleutstillinger. Laget flere gavebokser og kost oss masse.
Jeg skal ta med meg kameraet neste arbeidsdag, så kan jeg kanskje få vist frem ennå flere nyheter og litt av alt vi pusler med på jobb!
GOD HELG!!Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Så søt de ble!
    God helg!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  2. Så søte, blir kjempefint med decoupage!

    God helg, klem :)

    SvarSlett
  3. Hei.Kjemp kjekt å få se.Fine knapper.Kommer jeg til Moss en dag så skal jeg lete etter butikken din å se innom.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  4. Vad söta de är. Vi får väl se lite bilder från butiken en annan dag. Ska bli roligt.
    Önskar dej en trevlig helg.
    Kram Birgitta

    SvarSlett