lørdag 22. august 2009

Liza Marklund

Ja, så sitter jeg på trappa med både bok og sokker på pinnene!
Må innrømme at jeg leser flere sider enn jeg strikker. Boka er bra og jeg har lest de fleste (kanskje alle ) bøkene til Liza Marklund med Annika Bengtzon i hovedrollen.
Og jeg liker Annika. Hun er et vanlig menneske med opp og nedturer. Skilt småbarnsmamma med jobb som journalist.
Denne boka fenget og jeg har som sagt ikke klart å legge den fra meg. Hun, Liza M er flink til å skildre steder og mennesker og har mye handling i bøkene sine.
Tror ikke jeg har vært like storfornøyd med alle bøkene i serien, men denne er verdt å lese. (I alle fall så langt)
Boka heter; en plass i solen. 465 sider.

1 kommentar:

  1. Da jeg ikke klarer å legge ifra meg bøkene og "lever" meg inn i bokas verden så blir det sjeldent at jeg tar meg tid til å lese bøker. Får holde meg til en og annen novellen.. :-) Nå har jeg kost meg og sett i bloggen din, det er utrolig hvor mye lekkert du har fått til iløpet av sommerukene.. Ha en fortsatt fin helg

    SvarSlett