lørdag 1. august 2009

Karius skjerf.

Enda et karius skjerf er ferdig. Lurer på hvor mange jeg har laget?
Dette strikket jeg ferdig mens jeg var på ferie. Heklet kant rundt i går.

Og i dag er vi kommet til august måned.... Syns tiden går rivende fort. Ferien var over på et lite blunk. Snart skal ungene starte på skolen igjen. Jeg skal forhåpentligvis få meg en jobb. Og hverdagene skal gå sin vante gang.
Gleder meg til MANDAGSKLUBBEN kommer igang igjen også... Skal bli spennende å se hva resten av jentene har laget i sommer. Høsten blir sikkert fin med soppturer og kanskje et par turer til med båten.
Huset vi prøver å selge blir kanskje solgt, eller i allfall leid ut?
Joda, det skal bli nok å holde seg i sving med. Antar at høsten kommer til å fyke avgårde den også...

4 kommentarer:

  1. Fint skjerf, jeg tror jeg må prøve meg på et sånt et snart. Ser ut som det ligger så godt rundt halsen.

    SvarSlett
  2. Kjempefint skjerf:-) Ønsker dere lykke til med salget av huset. Jeg har selv en leilighet som jeg håper blir solgt nå snart. Det er kjipt når det ikke skjer noe. God helg til deg og dine:-)

    SvarSlett
  3. tusen takk for besoek paa bloggen min:) Nydelig Karius du har laget! tenker det blir moro aa treffe Mandagsklubben igjen hvis dere har hatt "fri" hele sommeren!

    SvarSlett