mandag 8. juni 2009

Jeg kommer snart med masse bilder!

Det kommer snart en ordentlig oppdatering! Tiden etter 17. mai har vært ganske hektisk med nedvasking av hus, visninger, reise til Læsø og en tur med båten i pinsehelgen.
Dessuten er jeg for tiden uten internett ( sitter nå på jobb og lurer meg til en liten oppdatering).
15. juni er jeg lovet at forbindelsen med omverden igjen skal fungere og da lover jeg å legge inn masse fine bilder fra Læsø- turen, et sjal jeg har laget og bilder fra båtturen i pinsen, som helt utrolig nok ble en fantastisk helg med skikkelig sommervær!

Huset vårt ( det vi skal selge) er satt ned i pris så nå håper jeg snart det kommer noen kjøpere!!

Og ellers ser det nå ut som om dagene skal bli litt mer normale! Vi begynner å komme i orden i det nye huset. Det gamle er mer eller mindre tømt og nesten ferdig vasket i alle kriker og kroker!
Gleder meg til å komme ordentlig i gang med håndarbeid igjen og bare kose meg med nytt hus og sol og sommer i månedene som kommer.

Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar