onsdag 6. mai 2009

Vårt nye hjem!

En liten trøst til alle som syns de har det støvete hjemme! Det er garantert ikke så ille som i huset mitt!!! Sånn blir det når en murvegg fjernes og et vindu skal inn i en annen murvegg!
Ser at mange har vært inne på FINN,for å se annonse for huset vi selger! Jeg har ikke vært klar over at koblingen var borte!! Nå er den i orden igjen! Velkommen innom for en titt!!
Trenger et tips! Selve husfargen er jeg fornøyd med. Men alt det grønne kunne jeg tenke meg og endre. Lurer på hvilken farge skal jeg velge? Blir det kjedelig med hvitt?
Det er ikke en av de første oppgavene jeg skal ta fatt på, men det må bli annet enn grønt, tror jeg!

Badet skal vi ikke gjøre noe med. Det er romslig, lyst og pent!



Det begynner å bli som vi ønsker! Lyst og luftig!



Det er mye grønt utenpå og inne i huset! Og det skal bort. Er i farta, som dere ser!
Ellers er det underetasjen som har fått mest oppmerksomhet i dag. En vegg er revet, og det betyr at hobbyrommet/ kjellerstuen blir enda romsliger.
I underetasjen er det også en leilighet hvor min far skal bo. Der er det lydisolert i taket i dag og målene tatt til et nytt soverom. Der rommet kommer var det ikke vindu, så det er det også blitt i dag.
Kommer med flere bilder, for dette er moro!! Og jeg gleder meg til vi flytter.
Har hatt med meg første esken i dag allereder. Siden vi bor nede i gata kan vi flytte litt og litt om gangen. Det er deilig, da blir det forhåpentlig ikke så mye kaos når siste rest flyttes over.



3 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt hus..så spennende..blir lækkert ja.. Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt hus! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med nytt hus! Det ser kjempefint ut, og for en nydelig utsikt dere får.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

    SvarSlett