mandag 4. mai 2009

Hus til salgs!

Etter en laaang helg i dobbelt forstand, er vi nå klare for nok en visning av huset vårt.
Nå skinner absolutt alt. Både inne og ute har jeg stått hele helgen, så nå er det bare å vente og se om det dukker opp noen. Det har vært flere par og sett huset, men folk venter. Har hus de skal selge først selv også. Men det er nok noen der ute som venter på at akkurat dette huset skal bli deres nye hjem. Og dem får vi bare vente på.....

Vi fikk selv nøklene til vårt nye hjem i dag. Så nå begynner jeg snart å male de første veggene der. Gleder meg veldig. Huset ligger bare litt lenger opp i gata, men er litt mindre enn det vi skal selge. Vi har jo ikke lenger behov for et så stort hus, nå som barna har begynt å flytte ut en etter en.

Er du på leting etter et hus som rommer "mine, dine og våre" barn, må du gjerne ta en titt.

På tomten ligger en "hytte" også. Den trenger litt oppussing, men er beboelig.
Kan jo leies ut, eller kanskje noen trenger et "hjemmekontor", et eget syhus, vevstue. Mulighetene er mange!

I margen til venstre ligger link til annonsen på finn.

Visning i dag kl 18. Eller når det måtte passe deg!!! Det er bare å ta kontakt, enten med megler eller meg. jorunholmen@gmail.com

Men nå skal jeg snart treffe jentene i mandagsklubben! Og skal jeg strikke litt og det gleder jeg meg til!

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar