mandag 13. april 2009

Uglesokker blir til.

Så var jammen påsken snart over! Tiden løper av sted. Været ble bedre enn ventet, så noen timer i solen har det blitt.
Har bare slappet av og kost oss hele påsken. Ryddet litt i hagen, strikket litt, vært sammen med både familie og venner. Joda, påsken har vært fin!
Nå er jeg igang med å strikke mars sokkene i sokkealongen. Har strevd litt med disse. Har aldri strikket sokker fra tåa og opp, og her var det mye å følge med på hele veien.
Egentlig skulle det bli knestrømper, men mine blir IKKE lenger enn til ankelen.

3 kommentarer:

  1. Kule sokker! Jeg må begynne å strikke igjen...

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se sluttresultatet......Alle disse uglene som flakser rundt i denne store strikke verden er jo bare sååå stilig. Tru om ikke jeg også må strikke meg noe med ugler på:)

    SvarSlett
  3. Så stilige sokker. Funker fint med ankelsokker også. Hehe.

    SvarSlett