torsdag 30. april 2009

Jakke og nålepute.

Noen omganger på jakka rekker jeg mellom vask og rydd og pakk! Og da jentene skulle kjøres på svømmetrening så jeg frem til å sitte i 1,5 time og strikke enda mer!
Før avreise sjekket jeg at strikketøy, målebånd og mønster ligger i veska. Alt ser greit ut!
Men da jeg kommer frem og har benket meg til så behagelig som mulig ser jeg at jeg har glemt å ta med mer garn!! Det lille nøstet er brukt på et kvarter!!! ÅH!!!!
Ikke har jeg noen nøster av annet garn i veska heller. Men en prøvelapp finner jeg og heklenål!
Da får jeg gjort noe alikevel!!!

Resultatet ble denne nåleputen. Så da fikk jeg kost meg med litt håndarbeid alikevel!

3 kommentarer:

  1. flotte ting....ha en flott dag....det har æ tenkt å ha:)

    SvarSlett
  2. Fin nålepute og den jakke blir veldig fin. Ha en flott langhelg!

    SvarSlett
  3. Ååå så ergelig å gløyme garn, godt du hadde noko anna tråd så du slapp å sitte å kjede deg!! Nåleputen vart veldig fin, ha ei strålande helg:-)

    SvarSlett